Arkiv för 6 december, 2013

Hurraaaaaaa!

hurrhurrhurra

Inför 2012 visste jag inte ens att det gick att söka.
Inför 2013 visste jag, men var för feg. Det gjorde inget, min trogna bokmässevapendragare Suzann vågade och hon blev dessutom antagen.
Inför 2014 gjorde jag det – och klang och jubel: jag är en av Bokmässans bloggambassadörer 2014!

Drog av en klassisk ”lille Skutt” inför en bunt förvånade kollegor (gråter hon? skrattar hon?) när jag fick mailet om att jag var utvald så ja, jag kan erkänna att jag blev otroligt glad.

Hela listan är ännu inte offentliggjord, men jag vet redan att Anna kom med (KUL! Skönt att känna någon lite sen förut) och Bokdetektiven hejade jag på som hastigast på årets bokbloggsmingel. Lär updatera deltagarlistan vad det lider. Jag vet några riktigt vassa bloggare som inte kom med, så det här känns som en ära att försöka förvalta väl.

Update – fler:

Boktok73
Bokofil..m