…för att jag ÄLSKAR att hjälpa till!

130304

Dubbla paket idag – mums!

Paket 1: Rysk dystopi, jag är otroligt nyfiken.

Paket 2: Tja. Ni vet. Man är ju en filantrop. Varmhjärtad. Där satt K och pep ”men hur får man gratis frakt då?”. Han hade plockat ihop två cykelböcker hos en viss nätbokhandel och landade runt tjugo pund. Klart man hjälper till. Klart man offrar sig. Jag struntade ju i att köpa Atwood på SF-bokhandelns rea, men det har skavt sedan dess. Nu är hon min!

Ännu mer goda nyheter: Jag sitter just och bokar in en massa jobbmöten i Berlin om två veckor. Nu måste jag kolla vilka tyska böcker som jag absolut inte behöver också, så att jag verkligen kan arbeta på att inte råka köpa dem.

#Blogg100 – 41

4 svar

  1. Vilket stort hjärta du har ändå! 😀

    P.S. Grattis till fina böcker!

    5 mars, 2013 kl. 06:47

  2. Extremt viktigt att ha koll på saker så att man inte råkar köpa något som man inte borde ha. Men ibland behöver man köpa något man inte behöver för att liksom verifiera att man vet vad man behöver veta för att veta vad man inte behöver. Flexa sina kontroll-skills, liksom.

    13 mars, 2013 kl. 12:43

Kommentera

