mina fynd

Ja, jag skulle ju inte ha några böcker, hela idén var att BLI AV med böcker, men så… ja:

image

De här nappade jag åt mig. Nu ska de ju bara få stå i min bokhylla på jobbet, och då räknas de ju inte riktigt – eller hur? De kan sitta fint nu, det påstås att jag ska jobba i Tyskland några dagar i veckan de kommande veckorna. Den som lever får se.

image

…och så den übersnygga boken av Tobias Hill som Sofia skickade till mig. Love it! Riktigt kul eftersom den har några år på nacken, jag kände inte till den sen förut.

2 svar

  1. Fina fynd. 🙂

    Och ordböcker är väl mer ett _redskap_, eller hur? 😉

    16 maj, 2013 kl. 18:01

Kommentera

