byteshylleblurbar på postitlapp

image

Vilken bok tror du att det är? Bokbiten-Carina har redan knäckt det på Instagram.

Många nöjda bokbytare på jobbet idag, det var skoj! Jag lämnade nio böcker och fick en tunnelbanethriller tillbaka. Jag skulle ju inte komma tillbaka med någon bok, men den här speciallevererades från en av kollegornas sambo och verkar vara ett riktigt fynd.

Hur har din bokbytardag varit?

6 svar

  1. Kristin

    Gatsby, I presume. Jag drömde om filmen i natt. Tydligen är jag mer sugen på att se den än jag anade.

    16 maj, 2013 kl. 16:21

  2. haha, jobbokhyllan är också en slags frizon för mig : )

    16 maj, 2013 kl. 16:51

  3. Gatsby? Ska se den ikväll. Tyvärr inget bokbyteri för mig denna gång 😦 Men har å andra sidan ganska många olästa hemma efter lyckade loppisvändor 🙂

    17 maj, 2013 kl. 08:04

    • Helt rätt! Hoppas att filmen var bra.

      17 maj, 2013 kl. 20:14

Kommentera

