Flickan och skammen

  
De senaste dagarna har jag lyssnat på Lo Kauppi som har läst Katarina Wennstams Flickan och skammen för mig. Har laddat för ett jätteinlägg, men så skrev Suzann det jag ville skriva – och lite till! Hurra! Läs!

2 svar

  1. TACK min fina vän för dina ord. Måste ändå säga att jag är nyfiken på dina reflektioner. Så otroligt glad jag blev över att du kom ihåg min gamla uppsats.

    13 december, 2016 kl. 08:53

    • Jag och mitt freaky memory! Kanske skriver mer till helgen. Puss!

      13 december, 2016 kl. 08:55

Kommentera

