På vift

Gissa var? 😉

Kul att hitta den perfekta boken att ta med! Så fin. 

   
    
    
    
    
   

5 svar

  1. Italy! 🙂 det är en helt lovely bok du har med dig! Jag läste den för ett par år sedan och föll pladask för persongalleriet och romanens stämning. Ha så kul!

    25 november, 2016 kl. 11:31

    • Tack! Yes, Rom var underbart och boken blev en av mina bästa under 2016 hittills!

      25 november, 2016 kl. 11:38

      • Toppen! Jo, ho smig ligger den varmt om hjärtat än, fastän det var längesedan jag läste den. Men härligt kombo för dig att dels befinna dig i Rom och läsa boken. Har du försökt följa de platser som är angivna i boken?

        25 november, 2016 kl. 11:45

      • Jag försöker ofta matcha bok och resmål! Har redan besökt många av platserna förr, men kan väl erkänna att jag återvände till många av den igen. Instagram blev tokbombat de där dagarna 😂

        25 november, 2016 kl. 11:50

      • Någon gång kommer jag också göra en litterär resa 🙂 Toppen inspiration!

        25 november, 2016 kl. 12:38

Kommentera

