God jul!

Här sänker sig julefriden! När folk frågade vad jag önskar mig av julen sa jag ”att kunna läsa massor och dricka kaffe så sent som jag vill” så då gör jag det då! Spockissen var lite sur inatt, han ville leka, jag ville läsa. Vi hittade nån sorts kompromiss till slut 😉

Mitt jullovsbingo går vidare! Liten tjej som läser och skriver långt innan hon börjat förskolan får brev. Nya världens symfoni fick tuta medan jag skrev. Mysigt!

  


Berlin blir snudd på tomt på jul! Drog ut för att köpa lyxfrulle sent igår, började garva åt att mina fönster var de enda där det lyste i hela huset. Nåja, grannen bredvid rasade hem mitt i natten så nån mer än jag finns här.

 

God jul! Ät, sov och läs!

5 svar

  1. God Jul!

    24 december, 2015 kl. 09:20

    • Några böcker i julklapp?

      28 december, 2015 kl. 08:46

      • Ja, några pocketböcker blev det. Ska bli spännande eftersom två av dem var sådant jag normalt inte läser. Den tredje hade jag redan läst.

        28 december, 2015 kl. 19:37

  2. God Jul!

    Jag ämnar göra ungefär detsamma, äta, sova och läsa. Och träna. Underbart! Några sociala störningar lär förekomma, får funka det med.

    24 december, 2015 kl. 10:50

Kommentera

