nej, jag har inte rymt!

Overload med mycket jobb och intensiva utbildningar gör att till och med en fantastisk helg med Breakfast Book Club i Helsingfors ännu förblir oomskriven. Satsar på att få ihop något till helgen.

Under tiden – lika mycket till mig som till er: massiv vill-haaaaaaa-känsla efter att ha kollat in ett reportage om snygga kartor över Berlin.

Själv umgås jag med tanken på att starta upp en kulturnördskarta. Vi får se när jag får tid och ork till det!

Bis Freitag, tror jag. Oder Samstag.

Ett svar

  1. Kaj Bjerlöw

    Vill haaaaa 🙂 Så du gillade ”galningarna” du med. Obeskrivbara ha ha ha. : Du som gillar zombies och riktigt läskiga deckare. Har du följt Breaking bad ? Oj,jag trodde inget kunde slå Sopranos men denna serie är bara så fruktansvärd drabbande. På alla plan.
    M.v.h Kajan som hoppas du hare bra.

    22 april, 2015 kl. 06:24

Kommentera

