att delta eller inte delta, det är frågan

Jag är trött och ganska utarbetad och då är det

1) å ena sidan otroligt bekvämt att få hjälp när kreativiteten inte står som spön i backen av sig själv
2) illans dumt att ta på sig fler måsten

bokutmaningapril

Jag vacklar, vi får se. Inbyggt i min personlighet finns på gott och ont någon slags fånig drift att om jag deltar så mååååååste jag hitta något bra varje dag, men så är det ju inte riktigt. Ingen skjuter mig om jag misslyckas. Tror jag.

Ett svar

  1. Haha, vi får väl se *laddar bössan* 😉 Själv ooooorkar jag bara inte just nu, för många andra ”måsten”, arbetsrelaterade.

    29 mars, 2015 kl. 07:37

Kommentera

