Käthe, jag och handväskan

rrrriottant
Käthe vill påpeka att väskan är LITE för tantig för hennes smak, ”men man tager vad man haver”.

#tantentillväxjö

3 svar

  1. Kaj Bjerlöw

    Heja ”tanten”. Upp med statyn i Växjö era j…a nötter.

    20 februari, 2015 kl. 08:33

  2. Kaj Bjerlöw

    Det där med att alltmer du skriver är lösenskyddat. Böe en sådan som jag söka lösen ? Eller är det för din närmaste vänkrets. Bara undrade.

    21 februari, 2015 kl. 10:57

    • Det jag skriver uder lösen är bara för mina vänner och mig själv.

      21 februari, 2015 kl. 11:07

Kommentera

