minneslista

”Du åker inte till jobbet i eftermiddag, du stannar hemma hela dagen” skrev min chef och ställde helt sonika in kvällsmötena som jag trodde att jag måste hålla ensam. Hon är en fantastisk människa.

———————————–

Jag hör och läser om så många böcker som jag tänker att jag ska lägga på minnet, men så…

Ja. Ni vet.

Därför skapar jag ännu en ny bloggkategori, till mig själv (men kanske till dig också?) som jag kallar minneslistan. Just nu innefattar den

Precis som att börja om
– Ninni Holmkvist (hon är f a n t a s t i s k)
Hon hette Jennie – Moa Herngren
Fjärde riket – Maria Nygren
Maresi – Maria Turtschaninoff
Beckomberga – Sara Stridsberg
Berlin now – Peter Schneider
Den andra kvinnan – Therese Bohman
The Martian – Andy Weir
You – Caroline Kepnes

Kommentera

