tester tester tester

Babel serverar ett test – Vilken författare skulle trivas hemma hos dig? – och resultatet i sig var inte ens hälften så exalterande som svaren jag faktiskt faktiskt faktiskt kunde ge på några av frågorna.

priceless

Jag. Bor. I. En. Central. Sekelskiftesvåning. I. Fucking. BERLIN.
(jag vet inte NÄR jag ska komma över det, jag VILL inte komma över det!)

mingataistanOm ungefär 39,5 timme (inte för att jag skulle räkna ;)) hämtar jag min goa vän signor C på Tegel. Det ska bli så himla KUL! Vi har inga riktiga planer mer än att äta gott, kanske äta lite gott, promenera,  ÄTA nåt gott, prata, äta nåt gott, prata, lyssna på Dinah Washington, prata, dricka sangria, åka spårvagn, glo på DDR-hus, äta nåt go… ja, ni hajar. Katterna och jag är vrålpepp!

——————

Whuuuut? Författaren?

Ivar Lo.

Vem fick du?

4 svar

  1. Kul! Jag fick Bodil Malmsten.

    19 november, 2014 kl. 22:08

  2. Samma här 🙂

    20 november, 2014 kl. 13:35

  3. Ivar Lo jag med.

    9 februari, 2015 kl. 10:11

Kommentera

