nej, ingen bokmässepepp

Livet gör krumsprång, ibland är de bra och ibland är de dåliga. Den tidigare planen var att han jag delade mitt liv med i nästan sju år skulle flytta hit (han har just blivit erbjuden jobb) men när det blev skarpt läge så insåg han att han inte ville. Det kan jag inte säga något om. Så istället för att åka på bokmässan åker jag till Sverige och rensar ut mina grejor så att huset med det underbara biblioteket kan säljas. Häpp!

This too shall pass, men det tar nog ett tag.

5 svar

  1. lisakristin

    Så tråkigt!

    12 september, 2014 kl. 08:44

  2. Ja, livet kan vändas över ända när man minst anar det … En dag i taget, tills det inte gör lika ont längre. ❤

    12 september, 2014 kl. 12:18

  3. E

    Lämnar en bunt cyberkramar att brukas när det känns alldeles för överjävligt! Ja det här kommer också att passera, men det gör ont för det! Kram! 🙂

    12 september, 2014 kl. 18:12

  4. Marie i Skåne

    Så trist. Du får ta en dag i taget. Usch så klämtjeckt. Kram och ork till dig iallafall.

    13 september, 2014 kl. 11:31

  5. kaj Bjerlöw

    Sorry.

    13 september, 2014 kl. 23:48

Kommentera

