Wherever I lay my… BOOK (that’s my home)

image

Det finns ju en generation – eller två – som tror att det där är Paul Youngs låt. ”Nöööö!” som vi bräker här, Gaye it is. Always and forever.

Min lilla sunkiga andrahandslägenhet är inte lika forever. Nu tar jag mina bokhyllor (mhmmmm, en har blivit två… and counting ;)) och drar. Jag lämnar Herr Rammstein och hans rara hund, en nyrenoverad tvåa med förstahandskontrakt på bra adress trumfar glädjen i att få vara hej-å-tjenis med kultiga rockstjärnor för den ängsligt bekväma 46-åring som jag har blivit.

Kommentera

