Bokmässepepp del 8256926 – ”Krösa-Maja berättar – skräck i tecknade serier”


Författarfoto av Pål: Ola Kjelbye

Läsecirkel: Krösa-Maja berättar – skräck i tecknade serier

Ett samtal om tre aktuella skräckserier: Från andra sidan (Kriek/Lovecraft), Fylgia (Björkelid, Thollin & Andersson) & Den svarta jorden (Krantz). Moderator: Patrik Schylström (Stockholms stadsbibliotek). Medverkande: Pål Eggert (Borde vara död), Elias Hillström (podden Solen) & Nene Ormes (Udda verklighet).

Seriescenen, torsdag 25 september kl 15.00 – 15.45 – mer information hittar du HÄR

Pål och Nene är författare vars alster jag uppskattar MYCKET, Elias känner jag inte till sedan förut. Och skräckserier, ja, det behöver jag kanske inte berätta att jag älskar. Jag törs inte tänka på hur mycket min väska kommer att väga när jag ska hem igen efter mässan. Uff.

 Det här är ett samtal jag ser fram emot att lyssna på, oavsett hur många kg extra jag får släpa på som resultat 😉

2 svar

  1. Tack för bloggpeppen 🙂

    19 augusti, 2014 kl. 11:52

    • Hör av dig om du får veta varför det blev just Krösa-Maja. Jag är också nyfiken 😉

      20 augusti, 2014 kl. 10:52

Kommentera

