Dussman-fynd für alle

image

Det går åt en del vykort. På Dussman hittade jag en liten bok med 30 knasiga kort att färglägga själv. Billiga färgpennor från ikea och mindre billiga färgpennor från Stabilo – nu ska vännerna trakasseras med mina alldeles egna konstverk.  Kul souvenir för en solig dag i parken (eller för den delen en regnig dag på café) om du frågar mig.

2 svar

  1. Marie i Skåne

    Vilken rolig ide. Synd det inte dyker ner ett hos mig. Ha en fortsatt fin vecka!

    13 maj, 2014 kl. 23:16

  2. Ååååå. Jag vill också sitta i ett regnigt Berlin och måla vykort …

    15 maj, 2014 kl. 06:24

Kommentera

