Jo, bokträdet står kvar…

.. men det är i otroligt dåligt skick.  Synd! Jag storfyndade, men anser mig kanske inte riktigt vara redo för Kundera på tyska än. Boken fick stanna i trädet…

image

image

När jag ändå var i trakterna så hälsade jag på Käthe. Mitt måste.

image

Nudelsoppa på Till Lindemanns gata 😉 18 grader varmt, kvällsljus, vattentornet i skir vårgrönska. Ingen jacka. Livet på en pinne…

image

image

Ja, ni ser.  Det går ingen nöd på mig. I morgon börjar allvaret.  Bis dann!

Kommentera

