Allt kludd av ondo?

Jag glömde ju en glad nyhet i gårdagens runda – Arga Bibliotekstanten bloggar igen!

Jag älskar Metallica men/och (jag kan inte bestämma mig för exakt hur elakt detta är, speciellt mot herr Trujillo – kan vi kalla det ”elakt med kärlek”?) höll på att skratta mig fördärvad när Arga lade upp en bild på hur bra det kan bli när folk kladdar i böcker fastän de egentligen inte ska.

PS fast Metallica har ju faktiskt ingen keyboardist, så då är det inte dem vi är elaka mot

Kommentera

