prioriteringar

hejaheja

Portugisisk kollega har sin flagga på väggen idag. Tackade henne av hela mitt hjärta för att vi nu kommer att slippa läsa om varje andetag som Zlatan skulle kunna tänkas dra i Brasilien.

Bokmoster muttrade lite över min statusuppdatering på fejjan imorse – men tänk så här Sussi: Zlatan får stanna hemma, men Bokmässan tar oss ändå till Brasilien. Inte illa!

2 svar

  1. Haha! Tror dock det var en deppig snyftning jag klämde ur mig då 😉 Tack för uppmuntran i alla fall, jag hör att den är ärligt menad! 😀

    21 november, 2013 kl. 08:03

    • Det är den! Brasilien är så mycket mer än Coelho…! 🙂

      21 november, 2013 kl. 17:37

Kommentera

