när det går trögt

Den enda skrift som jag har lyckats läsa från start till mål den gångna veckan är en ergonomiplan för mitt kära tunnelbanetåg. Mina granskningskommentarer är inte direkt offentliga, men jag vill ju inte bara ignorera bokbloggen ändå.

Boel Bermann tipsar om roliga skrivövningar som hon och hennes Fruktan.se-polare har dragit av i det förflutna. Jag drabbades av riktig skrivpepp (…men: en annan dag – vem vet annars vilka skrifter som kan råka gå iväg till kunden, de vill nog inte läsa mina PA-tunnelbanetankar. helst. kanske.), kanske blir du det också?

2 svar

  1. Du kanske blir ännu mer pepp när du sett Fruktans samlade skrivtips? 🙂
    http://fruktan.se/fruktans-samlade-skrivtips/

    24 oktober, 2013 kl. 18:29

    • Oh, du fresterska…! Vill du verkligen röda linjen så här ont? Moaaaaahahahaha 😀

      24 oktober, 2013 kl. 18:32

Kommentera

