Bokmässetorsdag

image

image

Sitter på tåget till Göteborg – anländer förhoppningsvis lagom tills det är dags för mousserande vitt och montermingel 😉

Mitt boksällskap (jag är modig i år, litar på att jag ska kunna fynda på plats, så detta är den enda boken som jag packat med) blev Mikael Fants första roman. So far so good. Han är bra.

6 svar

  1. Så klart du kommer fynda! Ser fram emot att läsa om bokhögarna 🙂

    26 september, 2013 kl. 12:12

    • Väskan har inte plats för några enorma excesser, men vi får se 😉

      26 september, 2013 kl. 12:18

      • Jag har hört att det finns kassar, såväl plast som tyg 😉

        26 september, 2013 kl. 13:10

  2. /M

    Den slank också ner, eller?

    24 oktober, 2013 kl. 07:42

    • Den är en av många ledset övergivna böcker just nu. Livet som handväskbok är trist nu när mitt klippkort till Berlin vilar. Med tanke på textens kvalitet bör jag nog överväga att låta den flytta från väskan till den lilla bokhögen vid huvudkudden…

      24 oktober, 2013 kl. 18:30

      • /M

        Låter som en lösning! 🙂

        26 oktober, 2013 kl. 12:36

Kommentera

