glad midsommar

image

Jag tröttnade lite på S J Bolton tidigare i vår, men nu ger jag den ett försök till. Cambridge är Cambridge, vi kanske ska dit (eller åtminstone till Duxford) om drygt en månad så jag vill UK-peppa lite. Mord med en anstrykning av akaporr borde rent teoretiskt vara perfekt i denna ljuva sommartid.

Ha en fin läshelg hörru. Resten av midsommarfirandet är ingen storfavvo hos mig (jag och storhelger = inte en bra kombo, när jag dessutom vet att dagarna blir mörkare igen så är det riktigt illa), jag är mest glad att jag kan se mina bebisar från förr susa förbi medan jag läser.

image

Kommentera

