”vilka böcker ska jag ta med mig då?”

Det spelar ingen roll att det bara blir två ynka nätter i Berlin denna gång – att få med sig exakt rätt läsning är ändå av största vikt. Joooo, jag vet. Jag får plats med en hel del böcker i väskan, men jag är ju en lat en också, jag vill inte släpa mer vikt än jag absolut behöver. Vilken ooooooohemul tur då att Bländverk finns som adroid-app. Helt gratis också. Jag tar helt sonika med mig Bländverk i telefonen och ser fram emot att läsa nyskrivet av bl a Caroline Jensen, Stewe Sundin och storfavoriten Malin Rydén.

Nu ska jag uppfostra mig själv lite. Jag får INTE börja läsa förrän jag sitter på Arlanda imorgon. I-N-T-E.

Vill du hellre ha e-boksformat? Inga problem. Hämta här. Ta chansen nu, speciellt om du är nyfiken på svensk fantastik men för snål skeptisk för att vilja chansa och köpa något innan du ens vet om du gillar genren i sig (men egentligen: genre och genre – spannet är milsvitt).

Den där Jonny alltså. Swedish Zombie börjar bli något alldeles i hästväg.

bländverk

Skräckantologin ”Bländverk” innehåller tretton nyskrivna noveller av lika många svenska författare. De spänner över allt från socialrealism till fantasy. Den gemensamma nämnaren är lockropen från overkligheten. Eller är det verkligheten?

Medverkande författare är: Caroline L Jensen, Finn Cederberg, Kristoffer Leandoer, Mattias Lönnebo, Susanne Samuelsson, Johannes Pinter, Oskar Källner, Stewe Sundin, Anna Kerubi, Jason Meredith, Johan Lindbäck, Sofie Trinh Johansson och Malin Rydén.

Boken innehåller även två bonusnoveller som tidigare publicerats på Swedish Zombie.

Kommentera

