samtidigt i Syninge

image

Goodiebagen är fin! Det finns en del pärlor i högen som jag har varit sugen på att köpa, såväl som några som jag redan har köpt – men vi har ett bokbytesbord där de böckerna kan tänkas hitta nya ägare. Jag tog med Tamara Drewe och Axolotl roadkill också. Bytesbordet var finfint förra året.

image

Ester Roxberg tillhör de författare som jag är nyfiken på, så inatt blir det ljuvlig hetsläsning. Vi kör spontan bokcirkel på den imorgon, passar mig bra eftersom jag övergav den officiella bokcirkelboken.

Maten är god och sällskapet skönt. Nu ska jag grotta ner mig i Roxberg. Over and out!

#bokresan2013

Kommentera

