Trädet är kvar

image

Bokträdet i Prenzlauer Berg är alive and kicking – jag satte dock inte dit något denna gång. Vi får se senare i veckan.

Öl, mat, bok och jazz på Santiago Bar vid Kollwitzplatz nu. Sämre kan man ha det, men imorgon blir det allvar. Det vägrar jag tänka på nu. Nu ska jag läsa min Var blev du av Bernadette och njuta kväll i Berlin. Tror jag ska beställa in en riktigt färgglad drink till min bok.

Tyskan sitter som en smäck hittills. Det går nog snart över (när jag måste göra annat än att bara beställa mat och checka in på hotell :)).

Kommentera

