men så käckt!

130315

Perfekt! Jag törs ta med en liten (tja, kanske 14 x 9 cm? nåt sånt. låt mig säga såhär: den tynger inte väskan, direkt) skärva tyskt läsprojekt trots allt. Passande när jag ska bo i just Prenzlauer Berg. Lite text, många bilder. Restaurangtipsen är kanske inte helt aktuella eftersom den har några år på nacken, men parker och annat fint ligger väl där det ligger. Fyndlådekap ftw. Tror jag gav fem euro för den.

Avdelningen knäppa sammanträffanden som bara blir så otroligt bra: Cecilia som bor i Houston ska med en flight som går tio minuter före min från ARN på söndag – vi stämmer träff i terminal 5. Oddsen på det…! Hon är min bästa bokleverantör någonsin, så gissa vad vi ska göra? Ska vi byta böcker? Näää, tror ni?

Kommentera

