Bokstävlarna och jag

Jag har ju gnölat om den bokreaextas som flytt och allt var bättre förr och jag skulle inte och yada yada, men så hittade jag SF-bokhandelns teaser och där fanns ju en hel del som jag ville ha. F*ck! Glider så in hos Anna och börjar skratta.

Ja jisses. Vi får väl se. Atwood om SF till exempel, hur ska jag kunna existera utan den boken?

4 svar

  1. Haha! Great minds etc. 😀
    Och självklart var ju Atwoods SF-bok en av de böcker jag förhandsbeställde. 🙂

    17 februari, 2013 kl. 16:17

  2. Jag tror inte det går. Att existera alltså … Bra pris!

    18 februari, 2013 kl. 11:29

    • När t o m DU säger så så bara måste jag ju…

      18 februari, 2013 kl. 19:14

Kommentera

