Bokresan 2013

Yes! Jag bestämde mig – klart att jag ska på Bokresan 2013. Härliga Syninge igen, det blir finfint detta!

bokr3

En av alla härliga läsplatser i huset. I år får jag tråkigt nog klara mig utan Kristoffer, men jag känner mig ändå ganska trygg eftersom Suzann ska med.

6 svar

  1. Verkar mysigt. 🙂

    9 januari, 2013 kl. 23:01

    • Det var det förra året, och det har alla förutsättningar att bli det igen. Vi har resenärer ända från London…!

      10 januari, 2013 kl. 17:57

  2. Jag har också anmält mig till årets bokresa och har anmält mig fre-sön (det passar norrlandstågen bättre)

    13 januari, 2013 kl. 10:56

    • Vad roligt! Jag åker också fre-sön, vill njuta extra mycket av den goda maten. Har dessutom bestämt att det ska vara spirande grönskande VÅR när vi är där så att man kan ta en fin kvällspromenad.

      Nu har vi pressen på oss, vi i det vinnande laget från förra året. Tror att vi är anmälda allihop, men ett sånt dream team för förstås inte lira ihop en gång till.

      13 januari, 2013 kl. 10:59

  3. Trevligt!! Klart vi måste försvara vår seger. Antar att kommer att vara mer vår där än här uppe i vilket fall som helst, så jag kommer att packa ordentligt med pollenmedicin.

    14 januari, 2013 kl. 20:16

Kommentera

