att köpa julklappar till sig själv?

lulmapsDet hjälps inte, bokinköpsförbud eller ej, men jag VILL ha Claire Dobbins London Underground Maps.
Jag är kartnörd, tunnelbanenörd och Londonnörd. Ja men ni hör ju. Jag är ett värnlöst offer. Hur kan jag INTE vilja ha den här boken?

Det är nu man börjar fila på alternativa strategier. Joooo, jag har kanske ett litet inköpsförbud till mig själv, men nog SER det ut som om katterna drömmer om den här boken? Eller, de drömmer om inte annat om att ligga på mina ben när jag sitter framför brasan och njuter av den här boken. KAN jag verkligen neka dem det? Är inte det djurplågeri?

London Underground fyller 150 år 2013, joy and happiness!

lon006
lon048
lon050

(nördrunda med K i maj 2012. jag hoppas på repris 2013)

—————————————————

En timme senare kan jag meddela att Astor vann. Boken är på väg. Den fick eventuellt sällskap av nån tunnelbanebok till.

astorkatten

bokdåren himself

Kommentera

