Peta in en pinne i brasan

Han den sportige som jag bor med är ute och springer, själv stannar jag gärna inne i värmen och äter säsongens första clementiner. Tänker överraska honom med brasa och något gott att dricka när han kommer tillbaka- och minsann: jag har laddat ner helgens andra e-bok att njuta framför brasan.

Foto: Ann-Christine Jansson

Jag har varit nyfiken på Lotta Lundbergs Ön länge nu och när jag insåg att jag kunde ladda ner den också från bibblan så var saken klar! Den har fått lite blandad kritik och efter ungefär en tiondel av boken är jag ännu inte övertygad – men hur ofta är man det?

4 svar

  1. Åh, att jag inte visste att du ville läsa den. Fick mitt ex som recensionsexemplar, hade kunnat skicka den till dig.

    28 oktober, 2012 kl. 17:41

    • Det funkar finfint att läsa på datorn! Fast jag har fortfarande inte fastnat helt…

      28 oktober, 2012 kl. 20:06

  2. Mycket trevlig överraskning =) Mysigt och skönt…

    28 oktober, 2012 kl. 18:49

    • Hoppas vi kommer ihåg att bära in mer ved nästa helg, så att jag slipper börja bränna böckerna 😉

      28 oktober, 2012 kl. 20:07

Kommentera

