Att åka eller inte åka, det är frågan

Kommande helg är det dags för Kontrast Swecon 2012 i Uppsala. Kontrast är ett veritabelt paradis för alla oss som älskar fantastik, och programmet ser minst sagt oemotståndligt ut. Jag vet en massa sköna människor som ska dit, och just i dag tycker jag att det är en självklarhet att man ska orka ta tåget dit kl 7.21 och komma hem igen kl 22.57 på lördag, men jag känner mig så otroligt stukad efter bokmässan. Jag orkade ju ingenting! Har en inte så svag aning om att det kommer att kännas som ett stort ”näääääe, jag ORKAR inte” på fredag kväll/ lördag morgon.

Nåja, jag behöver inte bestämma mig i dag.

Kommentera

