Seeeeeeg lördag

Jag nästan bävade på förhand: bokmässelördagen är verkligen mayhem, folk packas som sillar och det är tröstlöst att ta sig mellan vissa montrar. Och så vaknar jag med feber och ont i halsen. Uff…

Kristoffer kom med tåget strax före elva, vi fikade och strosade och njöt av att det faktiskt inte regnade i Blöteborg! Framåt eftermiddagen vågade vi oss mot mässan. Vi köpte inte ett jota i dag! Vi tittade runt och nöjde oss med just det: se men inte röra, det är trötta typers göra.

image

Sara och Mats släppte roooooolig bomb: det blir grafisk roman av Engelsfors också. De samarbetar med tre av Sveriges bästa tecknare: Kim W Andersson, Lina Neidestam och Karl Johansson. Det ser jag fram emot MYCKET!

image

image

Vi letade upp samma tysta och sköna (fåtöljförsedda ;)) hörn som Suz och jag nyttjade i torsdags. Lade mig ner mot ryggstödet och dog en stund. Sen orkade vi ta oss mot nåt gott att äta och dricka.

image

Står han och myser med polarns nya bok om honom själv tro?

image

Medicinsk Margarita. Kall och god för ond ond hals. Ju.

Kommentera

