ännu en saga på film

Snow White and the Huntsman hade världspremiär senast vi var i London, så hela Leicester Square var i halvt kaos.

Går det verkligen göra nåt av Snövit? Jag var skeptisk.

Frånsett Ms Stewart, som jag verkligen inte gillar eller förstår storheten med, så tokgillade jag den. Snygg snygg film. Charliiiiize är perfekt som iskallt vacker och elak häxa.

3,5 av 5. Med nån bättre än Kristen Stewart som hjältinna kunde betyget ha blivit högre.

2 svar

  1. SivÖ

    Jag tyckte också att den var riktigt underhållande, och har samma invändningar om fröken Stewart (om man ser på saken rent ytligt tycker jag inte ens att hon är tillräckligt snygg för att vara ”vackrast i riket”). Sen fann jag mig till min förvåning sitta och dregla över Chris Hemsworth fast han inte alls är min typ annars. Charmig typ.

    17 september, 2012 kl. 11:03

    • Hoho, jag tänkte bara att för femton år sen så hade det varit, tja, en långhårig Brad Pitt i rollen. Tyckte att han kändes som Höstlegender-Tristan II 🙂

      18 september, 2012 kl. 06:55

Kommentera

